zondag 25 september 2011

Vanmorgen  héél vroeg naar de brocantemarkt in Tongeren gereden. Gezellig ontbeten op 'n terrasje, genietend van al die (gekke) mensen die net als wij zo vroeg zijn op gestaan om naar spulletjes uit oude (en nieuwe) tijd te snuffelen.
En natuurlijk is het ook helemaal niet moeilijk om iets te vinden wat je wel héél graag mee naar huis wilt nemen...




Mooi oud kant, oude knoopjes, vingerhoedjes, kleine medaillonnetjes, een of ander gek schaartje, maar ja daar heb ik op een of andere manier ook een zwak voor, een oud koekblik, leuk voor al die knopen en een nog echt héél mooi weegschaaltje.


Oooooh, ik vond ook nog oude bijbeltjes en oude mode tijdschriften nou ja haha het waren meer krantjes uit 1951, die kon ik natuurlijk ook niet laten liggen!!




En als klap op de vuurpijl, vond mijn lieve schat, nog twee oude trapjes! Na wat onderhandelen konden we ze voor een leuke prijs meenemen.Trapjes, ik wil ze al zo lang!!
Zo leuk met franse stoffen, en andere brocante spullen.
Mmm, nog wel even nadenken waar ik ze neer kan zetten.


Maar dat is voor latere zorg, ze eerst maar eens een wit verflaagje geven!!


1 opmerking:

nelleke jacobs zei

wauw,ik ben zo benieuwd naar het resultaat.
liefs nelleke