donderdag 22 september 2011


Ben al een tijdje helemaal weg van die oude "uit vervlogen tijden" borduurpatroontjes en ik maak ze ook heel graag. Het zijn kleine projectjes die je snel af hebt en je het gevoel geven dat je iets moois gemaakt hebt.
Vooral nu de tijd zo kostbaar is, het is toch echt wel druk zo met mijn werk, de webwinkel en nu ook het blog erbij.

Hier zie je een patroontje van Niky Creations, dit was echt zo leuk om te maken. Nadeel is dat je er dan ook weer niet mee kan stoppen en het resultaat was dat ik bijna in slaap viel met een borduurnaald in m'n oog! 



En dan dit leuke tasje, het is een beetje van mezelf en een beetje van "Niky"


Hier zie je de mooie binnenkant!


Dit leuke gratis patroontje komt van de site van Niky.
Leuk als weekend projectje.

Je kan ook eens op haar site kijken.




 Dit is wat ik er van gemaakt heb.


 Als je nu ook zo "gepakt" wordt
 door haar leuke patroontjes en je wilt er graag meer maken dan kun je op mijn site haar boekjes en patroontjes terugvinden!

Veel borduurplezier!

1 opmerking:

Anoniem zei

Het ziet er allemaal leuk en goed uit.
Onze complimenten.

Steef en Jan