dinsdag 20 september 2011

Deze borduurtjes heb ik ook nog even gemaakt op ons vakantieadres!
 Op verzoek zie je hier de kleuren van Sajou Retors du Nord: grijs 2086, rood 2028 en groen 2012.


De borduurtjes hieronder zijn geborduurd op borduurlinnen van Sajou, kleur Sable 12 draads, met het nieuwe, echt geweldige garen "Cocons Galais".
Op verzoek hierbij de kleurnummers van de garens die ik gebruikt heb voor de onderstaande borduurtjes.
Het zijn van links naar rechts: donker oker 6225, taupe 6253, bruin 6440 en licht groen 6803.


Je kunt dit alles ook terugvinden op mijn site:


Borduurtjes hierboven zijn "Old Age" gemaakt met een penseeltje en walnotensap!


De klosjes garen vond ik zondagmorgen nog op een lokaal brocante marktje. 'T blijft altijd geweldig om zulke leuke dingen te vinden.

1 opmerking:

Petronnella zei

Dank je wel Laura voor de kleurtjes, ik ga ze meteen bij je bestellen.