vrijdag 17 januari 2014

Winnares Give Away

Vanmorgen hebben Stephanie en ik de winnares van de Give-Away 
van 2 januari jl getrokken.


Het is geworden Erna Liedermooy.

Zij heeft het blog http://scotlandandstitching.blogspot.be

Erna, van harte gefeliciteerd. 

Lieve Erna, zou je een foto willen maken van je gewonnen borduurspulletjes als je het pakketje in huis hebt en op je blog willen plaatsen?
Super, dank je wel.

Erna, via reactie op deze post of via info@atelierlaura.com kun je mij je adres gegevens mailen dan zorg ik dat het pakketje zou gauw mogelijk jouw kant op komt.

Iedereen hartstikke bedankt voor jullie reacties.

Fijn weekend,

lieve borduurgroetjes Laura

3 opmerkingen:

josé zei

Erna Gefeliciteerdmet je leuke prijs in jouw kleur.

Ineke Original zei

Leuk hoor. Van harte!

Erna zei

Yeahhhh, ik ben blij, zo mijn kleurtjes. Ontzettend leuk en ontzettend bedankt, zal een foto op mijn blog plaatsen lieve Laura.
Liefs
Erna x