woensdag 19 oktober 2011

Vanaf het moment dat ik de film van Beatrix Potter zag ben ik gek op haar en haar leuke dieren. Heb dan ook in de loop van tijd allerlei leuke dingetjes verzameld.


Een bliktrommeltje met het labeltje er nog aan. Daaronder zie je een boek wat ik vond in de kringloopwinkel! Snap je dat nou? Ik werd helemaal lyrisch toen ik het vond!




Dit geweldig leuke borduurboek.


Afbeelding hierboven staat in het boek.



C'est création moi!



Dit zijn twee borduurpatronen boekjes boven op een stofje.
Ik had nog meer stofjes, maar vanaf mijn verhuizing in de zomervakantie van "downstaires kelder" naar de twee  zonnige slaapkamers boven zijn ze helaas zoek!


De stempel beneden in het plaatje heb ik vergroot en de afbeelding op een lapje gestitcht en er een doosje  van gemaakt.






4 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Laura,
Ik heb laatst de film Miss Potter gezien, met in de hoofdrol Reneé Zellweger, wat een heerlijke film was dat, waar steeds even de getekende diertjes een klein rolletje in hadden.
De figuurtjes van Beatrix Potter zijn inderdaad heel erg mooi, en wat leuk geborduurd heb je ze.
Dat boekje; wat een vondst... Snap het ook niet, wat sommige mensen weg doen... Maar nu heb jij 'm gelukkig..
Ik wens je een fijne woensdag,
Groetjes,
Mirjam

Marijke zei

Wat schattig dat doosje met Peter Rabbit in redwork! Ik vond de film ook zo mooi, heb hem 2x gezien.
Groetjes van Marijke

Xandra at home zei

En reactie achter laten is gelukt, zag ik!
Wat heerlijk dat je dit boekje bij de kringloop gevonden hebt. Het is inderdaad erg schattig. je borduurtje is ook erg leuk geworden!
Groetjes Xandra

nelleke zei

wat ben jij toch ontzettend inspirerend en creatief,GEWELGIG leuk