woensdag 26 oktober 2011

Op dit stofje werd ik helemaal verliefd. Dan blijft het stofje heel lang liggen omdat ik het zo zonde vind om er in te knippen. Maar ja dat is dan ook weer zonde, dus er toch maar de schaar in gezet.
Dit is het resultaat!




Dan moet er ook nog een schattig patroontje op geborduurd worden hé.
Ik heb gekozen voor dit lieve meisje!




Het orginele patroontje ziet er zo uit,


Misschien herken je het, ik heb het meisje al eens eerder gemaakt op een blauw geruit boekje.

Het meisje komt uit dit boek:


 


2 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Laura,
Wat prachtig gemaakt. Zo'n stof heb ik nog nooit gezien, heel erg mooi. En je hebt er een heel mooi tasje van gemaakt. Het geborduurde meisje maakt het echt af...
Ik wens je een heel fijne dag vandaag,
Groetjes,
Mirjam

nelleke zei

wat super-leuk,weer zo mooi gemaakt,heb je niet van die leuke paketjes om zelf te maken in je winkel??
ook ivm het stofje....
groetjes Nelleke