donderdag 13 maart 2014

Er zijn al weer 'n paar leuke nieuwe spulletjes binnen gekomen zoals deze schattige bandjes:
Leuke stofjes zoals o.a. deze 100% linnen stoffen:
Of wat denk je van dit mooie linnen stofpakketje?

Schattig katoenen stofje met kleine "sew retro necessary" afbeeldingen, 
(leuk voor 'n naaldenkussentje of b.v. een lavendelkussentje voor aan de deur van je hobbykamer)
en wat ook weer super past bij de andere "Sew Retro" stoffen:


leuk om b.v. een tas mee te maken,
de deksel van 'n doos te bekleden of op je patronenmap?!


Houd de site maar goed in de gaten, want er komt echt nog veel meer!!!

En ....... bij een bestelling vanaf 10,00 euro krijg je dit borduurpatroontje voor Pasen


"Meisje met Paashaasje" gratis als PDF toegezonden via je mail.
Aanbieding geldt t/m zaterdag 25 maart '14


Kijk ook eens op mijn Facebook:

of mijn Pinterest:

Vast een heel fijn weekend,
Lieve groetjes Laura

4 opmerkingen:

Rozen van papier zei

Leuke spulletjes heb je binnen, met de franse tekst is leuk. Ik ga kijken op FB, ik zit er ook op!
Groeten Janny

Juliëtte zei

Wat een heerlijke spulletjes heb je weer binnen gekregen. Ga echt een keer bij je bestellen!!

Veel liefs, Juliëtte

Juliëtte zei

Wat een heerlijke spulletjes heb je weer binnen gekregen. Ga echt een keer bij je bestellen!!

Veel liefs, Juliëtte

Anoniem zei

Dag,

Ik wil nog even reageren op je vorige publicatie. Wat is de locatie van de workshop paashaasslinger?
Groetjes,

jeanninevanham@hotmail.com