donderdag 16 augustus 2012

Home Made Vintage

Dit Vintage boekje was zo leuk om te maken. Eerst heb ik het bekleed met een creme stofje. Het lieve meisje "van internet", erop gestreken.
Mooie kantjes en knoopjes er bij gezocht en voilà.
Lief hé.




Het bloemtje kantje is te koop in m'n webwinkeltje.




Dit cup-cake-je heb ik ook gemaakt met een lief kantje.
Daarbij een borduurtje met de tekst "Pure Gourmandise".
Wat mooie zilverwerkjes er bij en het plaatje is compleet!



De tekst "Pure Gourmandise" is een deeltje van verschillende patroontjes: Recettes Gourmandes.


Dit schattige lavendelzakje en het idee ervan zijn van Sonja.


Maar wat is er nu leuker om van de uitgebloeide lavendel dan er zakjes met heerlijk geurende lavendel van te maken, dus heb mijn eigen fantasie los gelaten op lavendelzakjes en er nog wat meer gemaakt.

Tea-Time




Cashmere Bouquet:




Chambre Des Fleurs:



Eau de Cologne de France:



Kroon:




Schaartje:





Paspopje:




Alle heerlijke geuren bij elkaar:


Oooo, wat ruikt het hier heerlijk,


Ik wens jullie allemaal vast een heerlijk weekend,
liefs Laura


6 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Wat een prachtige collectie aan gemaakte linnenzakjes!! Super!!
Groetjes, Valerie ♥

Danoesja zei

Hoi Laura

Wat een prachtig boekje heb je er van gemaakt. Je geurzakjes vind ik ook heeeeel mooi, dit is een heel leuk idee.

Lieve groetjes
Danoesja

Ineke Original zei

Wauw! Helemaal SUPER!

Unknown zei

Wauw, wat ben jij heerlijk ijverig geweest, wat mooi zo allemaal bij elkaar hè :))))
Ik kom dinsdag meegenieten van de heerlijke lavendelgeur hoor.
Liefs, Sonja

Bets zei

Wat een leuke dingen zeg. Mooi gedaan gr bets

Grethilde zei

Wat heb je dat boekje en die lieve geur zakjes met lavendel prachtig gemaakt. Genieten om op je blog te kijken;-)

groetjes Grethilde