dinsdag 22 november 2011

Who's gona take me to Santa?


Snik, totaal geen tijd om te borduren! Jeetje, wat een gemis, voel me gewoon niet helemaal compleet als ik niet even lekker wat steekjes kan doen.
Tussen werk en vrije tijd, vrije tijd die al op ging aan m'n winkeltje, probeer ik wat te schipperen om de laatste loodjes voor de beurs klaar te krijgen.
Slapeloze nachten krijg ik ervan!!
Maar nog even doorzetten, alles komt goed :)

Ik vond dit meisje wel een schattige vervanging van
 "even geen" borduurtjes :)
Misschien leuk om 'n labeltje van te maken?

Lieve groetjes Laura

2 opmerkingen:

Mirjam zei

Dat dacht ik ook gelijk, geweldig voor een labeltje...
Succes met alles,
Lieve groet,
Mirjam

nelleke zei

lieve laura
wat een lief meisje,heel veel succes met de beurs,die gaat geweldig worden.
liefs nelleke